Cup to go soft sladoled. Vanilia, čokolada i jogurt

24
Soft sladoled

Soft sladoled

Soft sladoled Premis2011.g. Na sajmovima u Italiji soft sladoled predstavlja se kao veliki hit koji se vrača na velika zvona na tržište sladoleda.Prije toga moglo ga se naći u pojedinim lokalima koji su imali dobar razlog da ostanu vjerni starim soft aparatima. Ti razlozi su večinom dobra lokacija, tradicija i jednostavnost u korištenju za pojedine objekte koji imaju veliku prodaju sladoleda, ali im on nije glavni posao kao npr. McDonald’s. U McDonald’s-u se služi soft sladoled s dodatkom umaka, posipa bombona i sl. Odjednom je soft sladoled predstavljen kao veliki hit i kao nešto što dolazi opet u modu.

Soft sladoled u Hrvatskoj

Kao i svugdje potražnja za soft sladoledom je porasla i gotovo svaki dan smo imali 2-10 poziva zainteresiranih kupaca koji su željeli na neki način započeti posao s točenim sladoledom. Posebno su bili moderni Frozen yogurt shop-ovi koji su svi željeli otvoriti. Takav koncept uključivao je sladoled od jogurta + neki bi imali još 2 dodatna okusa na soft aparatima koji su se dodatno obogaćivali s umacima i posipima. Bit takvog koncepta nije bila u sladoledu nego u samim dodacima koje su potrošači sami birali. Tako svaki sladoled je bio personaliziran i sadržavao je samo one preljeve i posipe koje ste željeli. Glavni nedostatak ovog koncepta su skupi aparati koji su koštali od 7.000 EUR do 25.000 EUR ovisno o proizvođaču i modelu.

Cup to go – Soft sladoled

Soft sladoled PremisKako je sve veći broj kupaca odustajao od Soft koncepta zbog cijene došli smo na novu ideju. Zahvaljujući modernoj tehnologiji i ideji koju smo imali napravili smo proizvod Cup to go. Cup to go su gotove čašice sladoleda u 3 okusa vanilija, čokolada i jogurt koje su poklopljene sa plastičnim poklopcem. Ugostitelj kod nas kupuje gotove čašice svakog okusa posebno i iste čuva u škrinjama na -18ºC. Potrošač dolazi u ugostiteljski objekt i bira okus nakon čega prodavač skida plastični poklopac. Potrošač tada bira dodatke koje ugostitelj stavlja na sladoled i dobivamo gotov proizvod. U ovaj koncept ulaganja su minimalna jer Vam nije potreban stroj za sladoled. Škrinju koja Vam je potrebna za čuvanje sladoleda dajemo na posudbu kad uzimate naše proizvode.

Cijena?

Važno je napomenuti da kad imate stroj za soft sladoled kalkulacija za 150ml sa utroškom materijala i energije. Zajedno sa kalom kojeg imate prije početka i poslje rada te čašicom iznosi cca 4,oo kn + PDV. Cup to go sa 150ml sladoleda i kvalitetnom čašicom od tvrde plastike koja izgleda ekskluzivno košta 4,00 kn + PDV. To je sigurno isplativiji posao jer imate manji rizik i mnogo manje rada. Sukladno tome Cup to go je vrlo brzo postao jako tražen proizvod pa smo 2014.g. kupili poluautomatsku punilicu koja proizvodi 1000 kom / h.

Zaključak

Soft sladoled Cup to goSoft sladoledi su zadnje dvije godine u opadanju. Na tržištu je sva manja potražnja za istima međutim na tržištu opstaju domišljati ugostitelji koji su napravili dobar posao. Važno je razumjeti da je ključ ovog posla u preljevima i posipima kojih treba biti dosta i moraju biti originalni. Važno je dodati specijalne lokalne posipe i preljeve koji će Vas istaknuti od drugih. Neki naši klijenti su u zimskim mjesecima prelijevali Cup to go čašice sa vrućim umacima od višnje ili sl. što se jako dobro pokazalo. Svojom idejom omogućili smo Vam da bez ulaganja krenete u posao sa soft sladoledom. Sada je na Vama da smislite kako se istaknuti od drugih i napraviti dobar posao iz svega toga. Našu ideju za Cup to go proizvode plasirali smo i u Italiju čije tržište je jako dobro prihvatilo proizvod. Ipak se može Talijanima plasirati dobra ideja za sladoled!

KATALOG

[envira-gallery id=”78″]